#z5dofromy 4: Intervalový kruhový trénink – 11 stanovišť 30″/20″

Prvním mým příspěvkem byl článek o intervalovém kruhovém tréninku, který je velmi populární tréninkovou jednotkou u mých svěřenců. Nejčastěji jej zařazuji v přípravném období, ale dá se použít kdykoliv v průběhu roku, kdy je potřeba „oživit“ kondice svěřence. Pro inspiraci a představu jsem natočil intervalový kruhový trénink složený z 11 cviků. Na každém stanovišti se cvičí 30 sekund a intenzita je zvolená tak, aby byl cvik proveden, pokud možno, v co nejvyšší možné intenzitě, ale zároveň v přesném provedení. Mezi cviky je pak 20. sekundový odpočinek a celkově jsme opakovali 3, 4 až 5 sérií, kdy mezi sériemi byla přestávka do 4 minut.

Provedení cviků demonstruje atletka Eva Kunová (točeno listopad 2018)

IKT – 30“/20“ (celkem 4 série)

  1. Přechod mezi BOSU nestabilními plochami
  2. Kmih se zátěží na gymnastickém míči v pokleku
  3. Střídavé výpady vpřed se zátěží
  4. Výstupy na schod v kliku
  5. Snožmo odrazy z podřepu do výskoku se zátěží
  6. Odhody medicimbalu v sedě s rotací
  7. Výpady na nestabilní plochu se zátěží
  8. Výrazy s činkou na nestabilní ploše
  9. Cyklistické nohy v sedě na overballu
  10. Dynamické výstupy na schod se zátěží
  11. Běžecké paže se zátěží